پارچه مانتو هاي پزشكي: كدام يك بهترين است

۱۸ بازديد ۰ نظر
 

پارچه مانتو هاي پزشكي: كدام يك بهترين است

مانتو پزشكي و جراحي

پارچه مانتو هاي پزشكي: كدام يك بهترين است

براي انتخاب پارچه مانتو پزشكي براي تهيه و توليد مانتو، روپوش و مانتو هاي پزشكي و جراحي يكي از بهترين راه حل ها آشنايي با انواع و اقسام پارچه هاي مانتو مي باشد. چهار نوع اصلي پارچه مانتو وجود دارد:

  • پنبه
  • پلي استر
  • ريون
  • اسپندكس

بهترين جنس براي مانتو پزشكي چيست؟

پاسخ به اين سوال بسيار ساده است بستگي به نقش و محيط كاري شما دارد. مواد مختلفي براي مانتو هاي پزشكي استفاده مي شود كه هر كدام براي اهداف خاصي طراحي شده اند. يك لباس مانتو ممكن است از تركيب پلي استر-پنبه ساخته شده باشد و براي آب و هواي گرم و مرطوب (مانند سنگاپور) عالي عمل كند. ساير روپوش ها و شلوارهاي مانتو ممكن است از تركيب پلي استر-اسپندكس استفاده كنند تا انعطاف پذيري و دامنه حركتي بيشتري به پوشنده آن بدهد.

در اينجا توصيه هاي ما وجود دارد:

بهترين پارچه مانتو يا روپوش پزشكي براي تابستان / آب و هواي گرم و خشك:

پلي استر-ريون، پلي استر-ويسكوز يا پلي استر-پنبه. اينها خاصيت تنفس و رطوبت خوبي دارند. در حالت ايده آل، يك ماده سبك وزن و روان با كمي اسپندكس براي كمك به انعطاف پذيري و كشش.

بهترين پارچه روپوش پزشكي براي آب و هواي مرطوب:

تركيب پلي استر-پنبه. اين نوع پارچه بهترين تعادل را بين قابليت تنفس و جذب رطوبت برقرار مي كند. پارچه هاي سبك وزن (نازك تر) با كمي اسپندكس را براي راحتي و آزادي حركت.

بهترين پارچه مانتو پزشكي براي زمستان / آب و هواي سرد و خشك:

پارچه اي با وزن سنگين تر و پنبه اي با حداقل محتواي پلي استر (ترجيحاً <20٪). اين به گرم نگه داشتن شما كمك مي كند و در عين حال الكتريسيته ساكن را جذب نمي كند.

بهترين پارچه روپوش پزشكي براي جراحي:

مانتو هاي جراحي يكبار مصرف را در نظر بگيريد. مواد مانتو هاي پزشكي معمولاً با تركيب پنبه-پلي استر با وزن سبك تر ساخته مي شوند كه براي يك بار استفاده است.

بهترين پارچه مانتو پزشكي براي محافظت در برابر مايعات / مواد شيميايي:

براي محافظت بهتر و مقاومت در برابر لكه با پارچه اي سنگين با محتواي پلي استر از اين جنس پارچه استفاده كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.