كاركنان مراقبت هاي بهداشتي نيز شايسته مد هستند

۴ بازديد ۰ نظر

 

 

كاركنان مراقبت هاي بهداشتي نيز شايسته مد هستند

كاركنان مراقبت هاي بهداشتي نيز شايسته مد هستند، به اغراق مي توان گفت اسكراب ها، روپوش ها و مانتو هاي پزشكي به عنوان يكي از بازارهاي هدف براي سرمايه گذاري مبدل شده است. يكي اثرات جانبي كه پاندمي كرونا داشت رابطه ما را با كاركنان مراقبت هاي بهداشتي كه به صورت كامل تجهيز شده بودند، تغيير داد. براي طراحي و توليد تجهيزات پزشكي كه ساده ترين آن ماسك مي باشد، لوزام جديدي تهيه و توليد شده است كه تقريباً بخشي كار يك طراح لباس شده است.

اسكراب پزشكي

اكنون رابطه بين طراح و كاركنان مراقبت هاي پزشكي وارد مرحله جديدي شده است. جوزي ناتوري، طراح معروف به خاطر لباس‌هاي راحتي و لباس‌هاي زير زنانه، در حال پيوستن به Care+Wear، شركت “پوشاك سلامت” است. خانم ناتوري آخرين شركت كننده در تلاشي فزاينده براي تغيير موقعيت بخشي است كه ممكن است يكي از بزرگترين، و ناديده گرفته‌شده‌ترين بخش‌هاي حرفه‌اي به‌عنوان پيشگامان بزرگ مرز بندي مد باشد.

 

آمار و روند جديد در اسكراب هاي پزشكي

طبق آمار Fortune Business Insights،در سال 2020 بازار جهاني پوشاك پزشكي، كه اسكراب‌ها و روپوش‌هاي جراحي بزرگ‌ترين بخش آن هستند،  86.15 ميليارد دلار بود و انتظار مي‌رود تا سال 2028 به 140 ميليارد دلار برسد. در همان زمان، آمار اداره كار ايالات متحده گزارش‌ها حاكي از آن است كه انتظار مي‌رود مشاغل مرتبط با مراقبت‌هاي بهداشتي از سال 2019 تا 2029 به ميزان 15 درصد رشد كنند و 2.4 ميليون شغل جديد يا “شغل بيشتر از هر گروه شغلي ديگر” اضافه شود.

اگرچه برخي از پزشكان قبل از همه‌گيري از اسكراب دوري مي‌كردند، وجود پاندمي كرونا اهميت آنها را بيشتر كرده است. اين تنها راهي است كه همه افراد در بيمارستان مي توانند خود را  با پوشيدن اسكراب ابراز كنند. وقتي به اين فكر مي‌كنيد كه وقتي سر كار مي‌رويم چگونه خودمان را بيان مي‌كنيم، ديوانه‌وار است كه به پرستاران و پزشكان در طول تاريخ چنين فرصتي داده نشده است. از آنجايي كه كدهاي لباس در همه جا، از جمله در موسسات مالي و مدارس، دوباره ارزيابي مي شوند، چرا كاركنان پزشكي بايد معاف شوند؟

جمع بندي

اين امر به‌ويژه با توجه به روشي كه همه‌گيري كاركنان مراقبت‌هاي بهداشتي را به مركز گفتگوهاي فرهنگي سوق داد و آنها را به قهرمانان تبديل كرد و با توجه به ظهور لباس هاي راحت كه اختيارات طراح را به قلمرو لباس‌هاي كشدار و راحت گسترش داد،همين امر موجب طراحي و توليد اسكراب هاي پزشكي شده است و اميد است اين روند در آينده با توجه به افزايش كاركنان اين بخش نيز بيشتر شود.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.