كاربرد مانتو و روپوش پزشكي جان وير

۶ بازديد ۰ نظر

كاربرد مانتو و روپوش پزشكي جان وير

كاربرد مانتو و روپوش پزشكي جان وير

كاربرد مانتو و روپوش پزشكي جان وير

مانتو هاي پزشكي و پرستاري همواره در صنعت البسه پزشكي بسيار مد نظر بوده اند. استفاده از اين مانتو ها و روپوش هاي پزشكي همواره تاثير بسيار فوق العاده اي بر كادر درمان داشته اند. در اين مقاله مي خواهيم از مهمترين كاربردهاي روپوش پزشكي و مانتو پزشكي جان وير توضيحي ارائه دهيم.

كاربرد مانتو پزشكي

محافظت مانتو پزشكي در برابر مايعات بدن

مانتو پزشكي با كيفيت از پارچه اي ساخته شده اند كه به اندازه كافي ضخيم است تا از تماس مستقيم مايعات بدن بيمار با پوست استفاده كننده جلوگيري كند.

كاربرد مانتو و روپوش پزشكي جان وير

 روپوش هاي پزشكي از نظر اقتصادي كارآمد هستند.

روپوش هاي پزشكي براي حداكثر استفاده و صرفه جويي در هزينه طراحي شده اند. مانتو پزشكي از پارچه باكيفيت ساخته شده اند كه هم ارزان است و هم مي تواند حتي كامل ترين و سخت ترين فرآيند تميز كردن ممكن را تحمل كند. اين بدان معني است كه آنها مي توانند تا سال ها شستشو دوام بياورند و همچنين به راحتي قابل تعويض هستند.

مانتو پزشكي راحتي و دامنه حركت را براي استفاده كننده فراهم مي كند.

يكي از الزماتي كه يك مانتو و روپوش پزشكي بايد به همراه داشته باشد. ايجاد انعطاف پذيري زياد براي كاربران در هنگام استفاده از آن مي باشد. كادر درمان به دليل اينكه ساعت هاي طولاني بايد از بيماران مراقبت كنند. نياز است از روپوش هاي با كيفيتي مانند جان وير استفاده نمايند.

مانتو هاي پزشكي بسيار پر كاربرد مي باشند

روپوش هاي پزشكي با جيب هاي بزرگ، روپوش هاي پزشكي طراحي شده اند تا كار را براي استفاده كننده آسان تر كنند. و بهره وري در محيط هاي سريع مانند بيمارستان ها از اهميت مطلوبي برخوردار است.

شناسايي افراد با استفاده از روپوش هاي پزشكي

مانند هر يونيفرم شركتي، روپوش ها شناسايي آساني را براي متخصصان مراقبت هاي بهداشتي متعلق به يك مركز خاص فراهم مي كند. اين شناسايي‌ها معمولاً با تركيب رنگ‌هاي سفارشي يا چاپ/گلدوزي لوگوي تسهيلات تقويت مي‌شوند. جان وير اين امكان را دارد كه هر طرح و رنگ دلخواهي را براي مركز شما طراحي و آماده كند.

مانتو پزشكي در برابر آلودگي متقابل محافظت مي كنند

آلودگي متقابل فقط يك مشكل در يك مركز بهداشتي نيست – بلكه يك نگراني سلامت جامعه است. مانتو هاي پزشكي به دليل تماس با افراد مسري نياز است آلودگي آنها به محيط كم باشد. روپوش ها و مانتو هاي پزشكي جان وير به دليل استفاده از پارچه هاي با كيفيت اين ممكن را محقق نموده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.